Перевірте налаштування електронної пошти, що надсилається!

Červenec 16, 2020
81 Просмотры

Про що ця стаття?

Можливо, ви помітили, що з часом так звані роботи із СПАМу поліпшуються, і їх небажані електронні листи все частіше  приходять до нашої електронної пошти.

У той же час поліпшується захист від цих небажаних повідомлень на серверах через Інтернет. Ми постійно вдосконалюємо наші автоматизовані засоби захисту, щоб захистити вашу електронну пошту від СПАМу.

Правила доставки електронних листів через Інтернет стають все більш строгими, і щоб забезпечити високу доставку ваших електронних листів, нам потрібна ваша співпраця у перевірці налаштувань. Будь ласка, знайдіть кілька хвилин, щоб перевірити ці налаштування.

Що для цього треба зробити?

1) Перевірте налаштування електронної пошти для надсилання

Переконайтеся, що ви ввели перший або другий варіант у розділі Налаштування інтернет-магазину/ Обробка замовлення / Електронна адреса відправника:

Якщо Вами раніше був обраний третій варіант, оберіть перший варіант (див. малюнок).

2) Перевірка створення відправки електронної пошти

Незалежно від того, чи налаштували ви електронну пошту info@domain.ru або будь-яку іншу електронну пошту на Вашому домені у кроці 1, важливо перевірити, чи справді цю електронну пошту було створено. Це можна зробити в розділі Налаштування /  Адреси електронної пошти.

 

 

 

 

 

 

Тут Ви би мали знайти задану електронну адресу. Якщо Ви не знайшли її, натисніть на синю кнопку Створити нову електронну пошту. 

Увага: Якщо у кроці 1 ви створили електронну адресу, відмінну від адреси вашого домену (електронною поштою буде ваша власна адреса електронної пошти наприклад, mojaposhta@gmail.com), ми настійно рекомендуємо змінити його на електронну адресу під доменом вашого інтернет магазину!  Наприклад, zamovlennya@mijeshop.ua). Якщо цього не зробити, ми будемо змушені надсилати електронні листи з альтернативної адреси, призначеної системою, наприклад, no-reply@mijeshop.ua.

У разі якщо налаштування залишаються такими ж та ви не виправите їх найближчим часом, ми надішлемо вам повідломлення з проханням виправити налаштування електронних адрес. Повідомлення буде зображатися  після входу в адміністрацію вашого магазину.

3) Перевірте параметри DNS записів домена

Якщо ви зробили все вказане у кроках 1 і 2, і вам все висвічується повідомлення з проханням виправити налаштування електронної пошти під час входу в адміністрацію, встановіть їх самостійно (якщо ви знаєте, як це зробити) або надішліть запис TXT (SPF), зазначений у повідомленні про адміністрацію, до свого реєстратора домени ( тобто до служби підтримки клієнтів, де ви оплачуєте рахунок за свій домен).

Що зміниться?

Якщо ви проконтролюєте електронні адреси, для вас нічого не зміниться (крім кращої доставки ваших електронних листів клієнтам).

Під час літніх канікул ми розширимо параметр розділу “Електронна пошта відправника” з можливістю налаштувати електронний лист для відповідей (зараз ця електронна адреса є загальною). Тому можна буде використовувати ці електронні адреси окремо.

Однак умовою є надісилання електронного листа під доменом вашого електронного магазину. В той же час треба правильно встановити записи DNS для цього домену, див. вище. Завдяки цьому ми зможемо надійно доставляти електронні листи вашим клієнтам.

Дякуємо  за увагу!

 

 

Вы можете быть заинтересованы

Власний номер замовлення
Webareal.com.ua
194 Просмотры
Webareal.com.ua
194 Просмотры

Власний номер замовлення

ukr - Červen 12, 2020

Наші користувачі часто питають, як встановити властні номери для своїх замовлень. Ця функція допоможе Вам краще орієнтуватися в ваших власних…

Как настроить Варианты товара и Похожие товары?
Uncategorized
417 Просмотры
Uncategorized
417 Просмотры

Как настроить Варианты товара и Похожие товары?

ukr - Květen 20, 2020

Сегодня разберем с Вами схему, по которой можно добавить разные варианты одного и того же товара и покажем, как добавить…

Оптимизация РРС рекламы во время пандемии
Webareal.com.ua
262 Просмотры
Webareal.com.ua
262 Просмотры

Оптимизация РРС рекламы во время пандемии

ukr - Květen 5, 2020

Пандемия коронавируса COVID 19 затронула бизнес большинства предпринимателей в Украине. В некоторых сегментах рынка наблюдается значительное падение заказов, в то…

Оставить комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован.